img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Tuesday, September 13, 2011

Trial version forever...දින 7 ක් නොමිලේ පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් සොෆ්ට් එකක් ජිවිත කාලේටම පවිච්චි කරන්නේ කොහොමද



කොහොමද යලුවනේ,අද නන් මහ චාටර් දවසක්,අපිට වහිනවා ඉවරයක් නෑ,තවත් වෑදගත් දෙයක් තමා අද මම දෙන්න යන්නේ,අපි ගන්න පෙලක් සොෆ්ට් අපිට පවිච්චි කරන්න පුලුවන් දින 7,නෑත්තන් දින 30 වගේ ,අත්හදා බෑලිමේ කාලයක් විතරයි.ර්ට පස්සෙ අපි සල්ලි දිල ගන්න ඔන.අපිට කහනවට ඇ ඔය සුදොදො හදන සොෆ්ට් සල්ලි දිල ගන්න, මම නන් මගේ පොත් උඩ්ම්ම ලියලා තියෙන්නේ කිසිම සොෆ්ට් එකක් සල්ලි දිල ගන්නේ නෑ කියලා,හෙ හෙ හෙ...අපිට කොහෙන්ද ඔවා ගන්න සල්ලි නේද....මම දෑන් කියන්නම් කොහොමද මේ සොෆ්ට් එකෙන් ජිවිත කාලේටම දින 7,නෑත්තම් දින 30 අත්හදා බෑලිමේ කාලයක් තියෙන සොෆ්ට් ජිවිත කාලේම පාවිච්චි කරන්නේ කියලා,මම කියල තියේන විදිහට කරන්න,වෑඩේ ගොඩ.....


ඉස්සර වෙලාම සොෆ්ට් එක බාගන්නකො


මෙතනින් බාගන්න 




1.ඉස්සර වෙලම Brewse එකෙන් ඔයාලට ඔන  සොෆ්ට් සිලේට් කරලා දෙන්න

2.දෑන් තමා වෑදගත්ම හරිය තියෙන්නේ.ඔයාල ගත්ත සොෆ්ට් එකේ අවසාන දිනය බලන්න  උදා :09/13/2011 සොෆ්ට් එකේ Trial එක ඉවර වෙනවානන්,ඔයාලට තියෙන්නේ ර්ට කලින් දවසක් ඔතනට දාන එක විතරයි මේ විදිහට උදා :09/12/2011 කියල

3. දෑන් Run කියන එකට කොටන්න

4. දෑන් Create Desktop Shortcut කියන එකට ඉස්සරහින් ඔයාලගෙ  Shortcut එකට නමක් දෙන්න,රිට පස්සේ Create Desktop Shortcut කොටන්න

 සෑලකිය යුතුය : ඔයල සොෆ්ට් එක Open කරල ගන්නකොට ඔයල හදපු Shortcut name එක තියෙන අයිකන් එකේන් Open කරල ගන්න

 විඩියේ එක තියෙනවා,මුකුත් කොස්සක් තියෙනවානන් බලන්න

 


කමන්ඩ් එකක් දාල යන්න අමතක කරනන් එපා,හොදද




2 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More